..::Time Will Never Back::..

Friday, October 24, 2014

Family Day Bayou Lagoon

Cuti-cuti sefamily... Biase la...
Mesti nak ramai-ramai kan...? Rugi tak join...
Hahaa... Ape2 pun ikatan saudara adalah yang terbaik...
Moga-moga kite sentiasa jernih hingga ke akhir hayat...
hell yes onion head



Lokasi di Bayou Lagoon Resort... Dekat2 ngan Ayer Keroh... Ok la...
Not bad... kolam dia besar gak... Lepas tu terlalu ketat utk orang luar masuk... 
So... Tak sewenang2 la yg suke2 nak masuk Lagoon nie...


























Biru Turquoise... Cantek kn same je semua...?
Huhuhu...
embarrassed2 onion head










Sunday, September 14, 2014

Felda Residence Tanjung Leman : Day 2

Pagi yang indah...
Kini sudah terang....
angin bayu berlalu...
Nyamanya di tepian pantai ini...
hell yes onion head










Datang sini jangan lepaskan peluang menikmati pemandangan dan
keindahan alam semulajadi...
Mane tau... suatu hari nanti tempat ni musnah...
Tak dapat kita melihat lagi...

eaten alive onion head

Saturday, September 13, 2014

Tanjung Leman : Day 1

Sape tak pernah tau Tanjung Leman ni dekat area Johor...
mesti tau...
So, kali ini saje nak merantau dan menginap di
Felda Residence Tanjung Leman..
Jom~
angel2 onion head



Tempat yang menarik...
Lagi-lagi menghadap tepian pantai...
Fuh...
Kolam jugak bukan main dekat...
bled1 onion head


 cruch onion head
 Dan pelbagai promosi masakan...




 Terdapat gerai jualan... tapi siang je la....
malam dah takde...
embarrassed3 onion head


 So... malam memang makan situ je...
Nak keluar dari sini memang agak jauh...
Jadi siapa-siapa nak menginap sini sekalikan je dengan
aktiviti BBQ... baru hilang bosan sikit..
Port pancing... memang baek...
Hehe~
good job onion head


 Hari pertama dah berlalu... tido.....

dreaming onion head

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...