..::Time Will Never Back::..

Sunday, December 5, 2010

Jeti Sungai Jorak

Gerak ke kampung sempena nk hadiri majlis Perkahwinan Mak cik Jawe aku (Norazamimah) , di serom, Muar... Time nie semua dah balik dah... Den jo yg belom bertolak lg dr umah pasal balik dr kerja la... Pi ke Warong Mak Ngah Aini untuk santapan petang pasal lame menahan makan dr JB, tp ade la makan skit2... Kalau tak ngantok la jwbnyer... Adess... Thanks pade Makcik ku memberi juadah makan yg mengenyangkan... Amin.... :)

Pabila larut petang seblum menolong tutupkn gerai Mak Ngah, Sempat menuju kejap ke kawasan perkampungan Jorak (asalnye jalan2 je pun...). Ape la plak jeti kt situ... Saje lepak2 tgk seberang sungai tuh ade perkampungan jugak sebab perahu kt situ ulangalik ke seberang bawak penumpang. Baru la teringa sini la tepat berlakun cite 'SUTUN' la kalau tak silap... Sini jugak dijadikan isu sebab merbahayakan budak2 ke sekolah sebab budak kt seberang tu ari2 dok ngadap naik transport bot.. tu kire ok la tu, tp kena sampan buruk..?! Murbahaya.....



..::Sungai Jorak::..

..::Jeti Sungai Jorak::..

..::Jage2!! Ade buaye nanti!::..

p/s: Budak2 kat bandar tu yang naik bas ke ape kalau masih tak bersyukur tak taulah pe nk jadik.....

2 comments:

Wedding & Event Photography said...

gambar cantik2..semoga terus success dlm dunia fotografi

M.r.B.zaCk said...

Thanks... Same2 mau blajar.. hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...