..::Time Will Never Back::..

Saturday, February 4, 2012

At Hj Samuri... Dean Blanje...

Haha... Time nie la nk merase senang org belanje..
Bukn org laen pun.. Spupu aku der..
Hehe....
Ape2 pun terpulang la dia nk blanje aku pe..
Janji ko bedal aku bedal..
Haha...
Walaubagaimanepun beliau belanje gak aku
SATE KAJANG!!!!
Khikhi... Bagus la dpt spupu camnie... Leh wat deal..
Jenis beliau tak berkire... But sesetengah org tu duit melambak2
tp masih berkire... sedekah ngan sedare2 sendiri pun nk berkire...
Hoho.. Bahaya ini org...
Ape2 pun best... And thanks for my Cousin..
Banyak nyusahkn diri (walaupun aku nk) je sebab esoknyer
nk kje.. Khekhekhe..
Chow!!!







1 comment:

deanzofQue said...

Hehe.. malu la aku.. :P thank cousin buat entry psl ak dan kajang.. hehe :) -di tempat keje-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...