..::Time Will Never Back::..

Sunday, March 11, 2012

Sekian Lama Pak Usu Dan Uteh



Setelah sekian lama pakcik2 aku nie tak datang ke JB....
Bertahun jugak kalau nk di kire...
Akhirnya mai jugak.. kalau tak atok sakit masok spital
xde nyer nk dtg.. Haha!!

So.. Malam tersebut bwk la diorg pi jalan2 jap kt JB yg tak seberape nie..
Dibawak oleh Pak Busu 'aki' membawak Pok Su n Pok Uteh!...
Huhu... Ye la... Nk membandingkn ngan KL mmg jauh pun..




Ade tempat karaoke... Pok Uteh aku nk test suare kononyer..
Alamak! Wayar putus la... Pastuh amat lambat sgt nk betul2 kn
tersebut... Org ramai menunggu.. Lambat sgt balik ler..
Huhu.. "Laen kali bawak barang spare ye bang.. kn dah rugi mase..."
:P
..::nk test suare ke bang..?::..


..::dua org busu::..


Lepas lepak2 Busu aku bwk la kedua2 pakcik tersebut
pi makan....
Sup! Sup Tulang ZZ... Yea...
Yg berhampiran dengan Perkuburan Mahmudiah...
erk... Jgn takot... Jauh skit jer pun.. Hehehe

SUP TULANG ZZ nie pun ikotkn sepupu arwah atok aku...
Dulu arwah atok aku penah pi kedai tersebut...
Malangnyer dia buat tak endah sedare pun.. Bukn
atok aku nk mintak diskaun ke ape... Org dtg dr jauh.. Skali skale jengah sedare
pe salahnyer...
Kate pakcik Usop aku penah tgk muke owner SUP TULANG ZZ tersebut..
Mmg sebijik ngan arwah atok 'abah' aku...
Erm.. Ntah la..
Maybe mate dia tak nmpk kot... Anggap baik je la..
But Mmg sup tersebut hebat..
Sup masakan Melayu... Bukan macm Thai yer..
Takkn same... Huhu..



p/s : Macm org kebuloq makn.. tp sblum tu dah melantak menatang laen dah pun..
Hohoho...

1 comment:

deanzofq said...

hehehe.. ;) seronok jalan2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...