..::Time Will Never Back::..

Sunday, August 12, 2012

Umbai, Bazaar Cempaka

Minggu Ramadhan yg ke-4 nie my wife ajak la brbuke kt Melake...
Nk bawak tempat makan yg leh wat aku makan banyak2?
Wahaha..
Mmg standby je la perot nie nk menadah dengan pelbagai juadah!
Tp... apekn daya.. Booking dah penuh...
Maka beralih ke Umbai dengan rase2 ade tempat lagi ke tak...
Main hembus je pi, buatnye takde tempat, "masak" jugak kiteorg nie...
hehe~



Nampak nombor kt atas tuh..?
Ha.. Tu la nombor meje yg dpt dioder2 nnti kt Restoran Parameswara Ikan Bakar...
Alhamdulillah... Dpt gak la walau hujung2 tapak...
Malas nk pi survey2 lg.. Jam pun dah nk memanggil perot bekeroncong...
Ngaaahh... Siap sedia.. Wakaka~




..:: Jualan juadah berbuka::..




..::wajah my wife yg puas hati dpt makan seafood::..

Dah macam2 oder, semua spesis laut ade, ikan, ketam, udang, sotong,
buaye je takde... Haha!
Jom bace doa Berbuka...~



..::Santapan sudah sedia::..

Blogger malam ramai yang berjaga,
Hendak update blog kesayangannya,
Puasa Ramadan rukun yang ketiga,
Jangan kita lupa dan abaikannya.




..::Suasana petang di bulan Ramadhan::..

Bazaar Taman Cempaka, Melaka

PErgh...! Jangan cite la keadaan kt sini...
Awal Ramadhan je aku dah tgk penuh khemah menjual tu...
Raye sakan la org membeli belah kt sini...
Tiap2 malam penuh, dah la bukak 24 hour sepanjang Ramadhan nie..
Hoho!~
Maka aku pun teracun untuk mencube pi mai sini...
Alhamdulillah la sbb dpt parking cepat... tak jauh lak tuh dr Bazaar nie..

Sini macam2 la jual... Semua ade...
Kalau dah jalan2 penat n lapar leh singgah2 pi minum ke makan ke...


Boleh lak time nie terjumpe my Mak Long se-family
Hoho~ Diorg pun membeli belah gak pew..

video

p/s : penat wei merempuh org nie..
adei...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...