..::Time Will Never Back::..

Sunday, November 4, 2012

BBQ Di Rumah Pak Long

Mase untuk bermenriah bersame2 family...
Huhu~
Kali nie berkumpul di rumah Pak Long di Alor Gajah, Melaka...
Makan2 dari petang sampai malam.
Peh! Memang memenuhkan muatan la perut aku nie..
Hehe..
..Tuan Rumah::..
..::siap untuk di bakar::..
 Nak akhir2 bulan nie musim hujan...
Maka suasana pun sejuk la. Memang kena la dengan wat BBQ nie..
Masing2 lapar je la time sejuk2 nie...
Akibatnyer makanan2 dihidangkan dengan begitu meriah sekali..
Ngee~


..::Sosej dan daging burger Samurai!!!::..
Memang burger dan sosej tersebut sedap lagi2 tengah2 panas..
Baru Awesome!!!
Diiringi dengan karaoke dengan sumbangan sumbangan suara
dari sesumbang [ termasuk lah den... hehe!] maka hujan turun lagi lebat..
Wakaka!!
Just yg terbabit saudare2 je... Bukan org laen..
:)

..::sosej yg enak::..
..::satay oh satay::..



 Satay malam tu dekat 6 ratus batang jugak la...
Dengan Nasi goreng, Mee Sup, Kueh2,
Ais Krim made My Wife, dadih epal hijau dan lain lain..

Dan malam tersebut menyambut skali hari jadik 2 cousin 
aku yg dah terlepas brape hari..
Alah.. Janji sambut..
Ade 2 kek lg..
 Hehe~
Event nie sambil berkumpul sambil membuat majlis
berterima kasih kepada saudara2 yg telah 
membantu dalam majlis aku dengan wife aku..
Kalau takde sedare2 nie maka tak semeriah lah yg aku harapkan dalam majlis tersebut..
TQ for all..
:D

NIKON ICON
BABY FACE
Setelah kenyang kite tido~
Onion Head Emoticons 25

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...