..::Time Will Never Back::..

Sunday, July 14, 2013

Bazar Ramadhan Segamat

Di hari yang mulia nie lagi2 bulan Ramadhan
skali skale balik kampung yang dekat2 leh la..
Tp tahun nie tak pasti dpt nk balik ke Pantai Timur disebabkan
kondinasi jawatan kerja yang masih tak kukuh lagi
dan koleksi cuti2 simpanan yang bau bermula...
Hui~
Kalau dah kolek banyak2 siap la...
Mmg gune time Raye Puase je la banyaknye..
ahaaah onion head
Sebelum menunggu menikmati buka puasa
Pak Long mengajak aku menziarahi jualan hebat Bazar ramadhan di lokasi Segamat..
Hoho~
Mulenye carik la tempat yg biase kitorg pegi tuh..
tapi gamaknye dah tukau Bazar Baju Raye...
Chait..
bird onion head
Dah tuko ghupenye...
Lokasi terbaru kt Kip Mart Segamat yg baru tuh...
Mmg meriah dengan tambahnye kesesakan jem...
Adei..
takpe..
Berbuke pun lame lg.. Baru jam 5 ptg..
Huhu~

pff1-onion-head
Ramai jugak yg datang dan berniaga kt sini...
Tau2 je semua org nk balik kg..
huhu..
Almaklum la.. Hari minggu pertama puase...


Yang paling teruja skali gerai Tembikai...
Macam2 jenis campuran janji Tembikai..
hehe~
Senak perot ghini...
vomiting onion head

Buger bakar 'Abang Aku' pun ade gak ea..

info onion head
Dan yang paling femes dan ramai sekali kt sini
gerai 'JDT Laicikang dan Kathira Rahmat'...
Punye ramai orang wo~


Dah abis beli skit2 maka berangkat pulang ke umah
untuk menikmati berbuka puase....
Malas beli banyak2.. Kt umah juadah lagi best banyak..
wahwahwa!!!


Selamat Berpuase!!!

victory onion head

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...