..::Time Will Never Back::..

Saturday, April 11, 2009

..:: Going Where ::..



Balik!!!!!!! Fuh! Lame dah tak balik.. Dah tak ingat umah ke..?! Hehehe.. Tapi nak balik ke rumah jalan still tak lupe... Peta tu sentiase ade je kt kepale.... Balik balik je hujan selebat-lebat macam album "Hujan".... sesak terus jalan.. Pulak tu kt Highway ade Accident.. Terok gak la... Daripada 15 minit jadik 1 jam nk sampai ke rumah... Ades.. nk ikut shortCut pun tak leh gak pasal banjir kt area situ... Make terpakse la menunggu sampai bongkah kerete tu dialihkan.. Tapi yang penting balik!!! nk jumpe Ibu and Ayah... Home Sweet Home...

p/s: balik mintak restu bah!

4 comments:

asna cute said...

HUa hahahaha... balik kampung yeaaaa~ cian kat mak ayah msti rindu kat ank bujg dia sorg nie yea~

M.r.B.zaCk said...

Ye,...
Mintak restu ler..
Huhu...

Berkat tuh.. berkat..

msbt_jr said...

bestnye balik kampung....

♥ aN_Na ♥ said...

hoho..
"akubudaknakal" yg sgt mithali balek mintak restu ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...