..::Time Will Never Back::..

Monday, August 3, 2009

Suka Suki Desaru Beach...

25 Julai 2009, Jalan2 ke Desaru... Dengan menaiki JEBON (sebuah kerete kebal). Diikuti Achid n Zaki.... Pergi ke Desaru ade misinye... Achid mempunyai tujuan tersendiri... Manakala Zaki memupunyai tujuan berbeza... huhu... Matlamat tersebut telah lame diidam2kn oeh Acid tapi akhirnya dapat jua dia menerajuinye... Antare matlamat2 tersebut:



Matlamat Achid:
*Ingin menikmati suasana Laut Desaru dari dulu lagi kerane tak pernah merase mandi laut... Haha... Mandi sungai kt kampong ade la...
*Main Baling2 pasir....
*Carik awek mane tau berkenan dihati...



..:: my cousin ::..

Matlamat Zaki:
*Berpoye2 kat tepi Pantai..
*Mengharapkan anak sedare Belanje makan.. Tapi Haram..
*Mencari putik bunga Cinta tepi pantai... Awek la tu..
*Berendam-rendam laut dan bertanam-tanam pasir laut... Carik nahas..

Setibe kami disane ambik Cousin merangkap Anak sedare Zaki... Agak sesat jugak la sebab masing2 laen2 peta, tak tau mane nak pi laut mane nak pi kedai... Sebab Desaru nie ibaratkn Lipas bawah cawan... Kalau situ, situ je la tempatnyer... Dah takde tempat laen... Tapi yang best nyer tempat tenang tanpe gangguan... Lagi satu Tempat kedai coklat... Huhu... MAcm2 ade... Comel2.. Bentuk teddy bear pon ade... hehe...






Yang tak bestnyer salah tempat pi makan... Kene charge Mahal Plak tuh!! Ades... Nasib kami peh.... Ape nk buat... Petang menjelma... Badan dah melekit... Tgk laut rase tak saba2... tunggu mase je nk melemparkan diri kt tepian tuh...





Jam menunjukkan tepat 5 petang... masing2 salin la seluar mandi... Nk mandi katekn... huhu... Lagi2 si Achid yg tak sabau2... Kalau dilihat aksi2 beliau nie dah macm budak2... huhu... Skali skale... Just Ella n Me ja tak mandi...





Cara-cara Menanam Diri







Maka termakbullah hajat si Zaki ingin menanam dirinye bersame-same pasir pantai nie... Best tak best tanyer la beliau... kene lanyak reramai... hahak! Kalau lihat dengan teliti kt pasir tu ade kebentukan macm bina badan... konon la badan camtuh...





Bila petang dapat la melihat keindahan pantai Timur Johor nie... Kelihatan indah sungguh CiptaanNya... Teruja tul... Rase best je kalau pi tiap2 minggu... Senje makin menjelma... Zaki n Achid tetap gak mandi... Hilangkan gian diorg... hehaeh...



..:: suasana petang yang indah ::..




4 comments:

♥ aN_Na ♥ said...

best nye gi pantai!!

M.r.B.zaCk said...

Huhu... Besh la>....
Hehe..


Mai sini yok..

Ajak mmbr2 ramai2..
Ngee....

Geng Kenari said...

wah bestnya dapt g jaln2 kat desaru...
lg2 kalo dpt makn coklat 2...
tp gambar busu 2 yg bdoa 2...rasenya ada tak kne la..
heheheehe...

M.r.B.zaCk said...

Pe plak yg x kene KEnari..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...