..::Time Will Never Back::..

Thursday, December 5, 2013

Misi meredah arus Kota Tinggi - Mersing

5 Dis 2013
Syukur keputusan dan pergerakan kami ke Kuantan pagi tadi dalam keadaan baik
dan sempurna...
Kalau takde abg Azhan nie rase nk bwk je kete aku nie..
Bila la redah canne pun...
Janji boleh sampai..
smoking2 onion head
Nasib baik jalan ke Mersing xde pe... lepas la ke Mersing...
Setiba sana rehat2 dan makan kejap... Tapi nmpk air sungai Mersing nie pun deras...
Agaknye banyak lagi air yg tak abis turun ke laut gaknye...
shock1 onion head

Perjalanan di teruskan... Semasa lalu di Endau dan Rompin mmg nmpk la belah
kiri dan kanan perkampungan masih ditenggelami air...
Sungai2 pun air penuh hampir melimpah ke jalan dan jambatan...
Deras pulak tuh...

Setiba di Pekan Nenasi baru ade arus lintang di tengah2 jalan...
Masing2 menunggu turn... ade yg nk cuba ade yg tak nk... takut tersangkut kt tengah2
air banjir tuh...
Tapi ade jugak dah tersangkut sbb air masuk enjin kot...
Nasib la ade traktor sedia membantu menarik...
Bayo ke tak tu tak tau la sbb ade 2 traktor sentiase menunggu je kt situ...
 shock2 onion head
..::banjir pekan nenasi::..
..::van tersangkut di tengah2 banjir::..
..::van ditarik traktor::..
smoking1 onion head

 p/s : rase2 tak mampu dan tak kompiden nk lalu
jgn buat2 gile plak ye...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...