..::Time Will Never Back::..

Sunday, July 29, 2018

Majlis Resepsi Sambut Menantu Nana |

29 Julai 2018, Majlis Menyambut Menantu,
Majlis dekat dewan Kajang, Selangor...
Tah Dewan ape tah aku pun lupe...😬
Tapi majlis ni skali dengan adek si suami adek aku...
adek aku punye suami, punye adek... kire adek ipor adek aku la tuh...
Ha...~
Padan Muke pening kang...
😂



















Majlis berjalan dengan lancar...
Ramai jugak sanak saudara aku yang datang..
belah wife aku pun ade...
Lagipun, ade yang duduk berdekatan senang mai~

..::nama katering... Sri Angsana::..

..::siap ade meje boh!::..




..::iddin dah tak keruan lame-lame sini::..




 Abis majlis, bertolak ke JB...
Besok kirjaaaaa~

p/s: oh ya... Dhiya menghilang mane tah...
Hilang dalam radar mase ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...