..::Time Will Never Back::..

Saturday, July 18, 2009

Menerokai Nusajaya


15 Julai 2009.... Tak penah jejak pi ke Nusajaya... Jalan2 saner la nk tgk canner tempatnyer... Macam Putrajaya la gak... Ajak malaon sorg (Shahrol) teman pi sane.. nnti sorg2 tak jadik ape dah... Gerak pagi2... takot sesat lak nk tuju ke sane... Dah la tak tau jalan... Tapi nasib ade la dpt info dr org yg slalu ke sane...

BerfoYa foYa




Tibe sane dalam 30 minit lebih la dr rumah... Huhu.. Tul la.. Macm Putrajaya ade la gak... Tapi tak siap semua la... Baru 70% dari semua tempat.. Maybe tahun 2010 siap semue... Carik tempat parking pastuh jalan2... Hanye kami berdue je kt situ... dgn pekebun2 landscape la....Takde lagi org yang kunjung... Mungkin jauh or tak tau tempat kot...



..::Memo in Johor::..


..::fly Air::..

Lanscape sini agak besar la... macm2 memo ade kt sini... So.. sesuai la utk pelancong nnti nk tau tentang Sejarah Johor nie... Tasik and masjid lom siap lagi... On the way lagi...






p/s:Tempat lame kt bandar JB tu akan jadik satu Museum nnti....

1 comment:

♥ aN_Na ♥ said...

aah, cantek lah.
skali tgk td mmg mcm kt putrajaya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...