..::Time Will Never Back::..

Friday, March 6, 2009

UnWeLL

3 March 2009, badan rase lain macm,... 2 hari tak tido, gara-gara selsema... Pergh!!! Sekse la gak nk tido.... Esok pi Pusat Kesihatan Universiti =PKU.... Tibe je sane tak ramai la pesakit2 yang mengidap pesakit... jumpe Doktor je aku explain le pe yang tak kene ngan hidung dengan tekak nie... Beliau kata tekak bengkak... Uik! takut gak tu.... tapi settle skejap je la... Pastu bagi la ubat... Pergh!!! tak nak melambak lak ubat Beliau bagi... Dak2 laen yang tengah tunggu 'tengok lain macam je'... Pe!? tak pernah tengok bawak ubat banyak2 ke...? Hehe... De gak bengang2 skit.... Ubat yang aku suke ubat macam gule2... Hehe... Best gak tuh! Tapi hari2 nak sakit susah la juga kalau macam tu.... Pas ambik ubat telah membuat satu kesilapan iaitu tanye Bil ubat(pasal lame tak wat cHeck).... PEgh!!!! lupe la.... mane de bayar... Balik dengan muke tak berSalah...


..::ubat orang sakit::..


..::Camano nie...::...

p/s: Sebelum kene panggil tunggu giliran aku TRY timbang kt tempat menunggu tu...sebab dah lame aku tak tau berat aku nie brape TAn dah... Bile timbang je... alahai... Menurun ler... dari 78kg kurang jadi 68kg... 10 kilo turun... AH! kene naikkan balik nie...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...